Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
1. 8. 2024
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
23. 1. 2024
Od porozumění ke kontextu aneb Jak dávat žákům prostor vytvářet si názory, zaujímat postoje, diskutovat
29. 12. 2023
Zkoumání významu pralesů prostřednictvím neučebnicových textů
11. 12. 2023
K čemu jsou dílny čtení - rozhovor s Blankou Drozdkovou, ředitelkou mateřské a základní Školy v Kyjovicích
5. 10. 2023
Proč čteme s našimi žáky i na 1. stupni rozmanité texty
19. 6. 2023
Hodnocení v dílně čtení
Závěrečný desátý díl seriálu o dílnách čtení se věnuje hodnocení v tomto formátu.
25. 5. 2023
Dostupnost knih ve škole
15. 5. 2023
Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
V 9. díle seriálu se dočtete, jak učitelé v Libereckém kraji využívají v dílnách čtení podpory svých kolegů prostřednictvím formátu učící skupiny.
4. 5. 2023
Kdo přečte 1500 stran ročně, má lepší známky. Stačí i komiks, říká učitel
Učitel češtiny Miloš Šlapal si všímá, že děti doma téměř nečtou. Na kopřivnické základní škole proto zařadil čtení do svých hodin.
Evropská 2690/17160 00 Praha 6Česká republika
2025 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION
Studentům gymnázia Open Gate
Studentům univerzit
Veřejným základním školám
O nadaci