Aktuality (PŠÚ)

background image

Pomáháme školám k úspěchu

12. 12. 2024

Jak se v dospělosti vrátit ke čtení knih

Jak se v dospělosti vrátit ke čtení knih

Rodiče i učitelé chtě nechtě slouží jako čtenářský vzor pro děti. Pokud děti zažívají, že dospělí kolem nich čtou, mají cestu k vlastnímu čtenářství o poznání snazší. To by mohl být dobrý důvod vrátit se k vlastnímu čtení, na které část lidí vzpomíná už jen jako na dobu studia či na dobu svého dětství. Co může návrat usnadnit? 

Téma
Roky

Pomáháme školám k úspěchu

26. 11. 2024

členka odborného týmu

Jak se učitelé společně učí v lokalitě Most

Pomáháme školám k úspěchu

31. 10. 2024

člen odborného týmu

Pojďme se učit z toho, jak se učí naši žáci. Pojďme se učit s radostí a naplno!

Pomáháme školám k úspěchu

20. 10. 2024

Podpis Partnerství 2030

Projekt Pomáháme školám k úspěchu podepsal memorandum o spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+

Pomáháme školám k úspěchu

20. 8. 2024

Hana Košťálová

Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle

Pomáháme školám k úspěchu

1. 8. 2024

Košťálová Hana

Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností

Pomáháme školám k úspěchu

29. 7. 2024

pedagogická konzultantka Třinec

Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat

Pomáháme školám k úspěchu

8. 7. 2024

matematika

Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice

Pomáháme školám k úspěchu

24. 6. 2024

Hana Košťálová

Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část

Pomáháme školám k úspěchu

13. 6. 2024

Čtení

Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení

Pomáháme školám k úspěchu

23. 5. 2024

Štěpánka Dekastellová

Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu

Pomáháme školám k úspěchu

13. 5. 2024

Rosická Pavlína

Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická

Pomáháme školám k úspěchu

30. 4. 2024

Petr Albrecht

Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu