Pomáháme školám k úspěchu
Rodiče i učitelé chtě nechtě slouží jako čtenářský vzor pro děti. Pokud děti zažívají, že dospělí kolem nich čtou, mají cestu k vlastnímu čtenářství o poznání snazší. To by mohl být dobrý důvod vrátit se k vlastnímu čtení, na které část lidí vzpomíná už jen jako na dobu studia či na dobu svého dětství. Co může návrat usnadnit?
Pomáháme školám k úspěchu
Jak se učitelé společně učí v lokalitě Most
Pomáháme školám k úspěchu
Pojďme se učit z toho, jak se učí naši žáci. Pojďme se učit s radostí a naplno!
Pomáháme školám k úspěchu
Projekt Pomáháme školám k úspěchu podepsal memorandum o spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+
Pomáháme školám k úspěchu
Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
Pomáháme školám k úspěchu
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION