Pomáháme školám k úspěchu
28. 4. 2025
Otevřené hodiny (OH) jsou jedním z klíčových formátů společného profesního učení v projektu Pomáháme školám k úspěchu, ve kterém společně pracujeme už pátým rokem. Na tyto vyučovací hodiny zvou učitelé své kolegy, aby společně sledovali průběh hodiny a následně ji reflektovali. Jak jsme na to šli v lokalitě Praha? Co všechno jsme očekávali? Jak se nám dařilo? Jak se formát OH proměňoval v čase? Kdy a jak jsme zaznamenali, že je potřeba dělat něco jinak? A jak si vedeme teď?
Pomáháme školám k úspěchu
10. 4. 2025
Květa Krüger: Bylo náročné, aby učitelé uvěřili, že pedagogický konzultant je služba pro ně
Pomáháme školám k úspěchu
25. 2. 2025
Žáky čekají velké změny. Náročné to bude i pro učitele, hodnotí expertka
Pomáháme školám k úspěchu
4. 2. 2025
Týden pro wellbeing ve školách: Vztahy musí být vyladěné, říká ředitelka školy
Pomáháme školám k úspěchu
20. 1. 2025
Ztrácíme schopnost číst, varuje expertka a radí, jak z toho ven
Pomáháme školám k úspěchu
12. 12. 2024
Jak se v dospělosti vrátit ke čtení knih
Pomáháme školám k úspěchu
26. 11. 2024
Jak se učitelé společně učí v lokalitě Most
Pomáháme školám k úspěchu
31. 10. 2024
Pojďme se učit z toho, jak se učí naši žáci. Pojďme se učit s radostí a naplno!
Pomáháme školám k úspěchu
20. 10. 2024
Projekt Pomáháme školám k úspěchu podepsal memorandum o spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+
Pomáháme školám k úspěchu
20. 8. 2024
Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
1. 8. 2024
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
Pomáháme školám k úspěchu
29. 7. 2024
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
8. 7. 2024
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
2025 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION