Pomáháme školám k úspěchu
Jak zachytit čtyřleté profesní učení v jedné z lokalit projektu Pomáháme školám k úspěchu, v níž spolupracuje deset základních škol? Kde být podrobnější? A co naopak vzhledem k malému rozsahu článku vynechat či výrazně zjednodušit, když je naše učení tak komplexní, když vše souvisí se vším?
Pomáháme školám k úspěchu
Projekt Pomáháme školám k úspěchu podepsal memorandum o spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+
Pomáháme školám k úspěchu
Principy profesní učící se komunity: Začínejte hledáním společného cíle
Pomáháme školám k úspěchu
Podcast Mozaika vzdělávání: S Hanou Košťálovou o podpoře učitelů a rozvoji čtenářských a pisatelských dovedností
Pomáháme školám k úspěchu
Monika Chrobáková: Při bádání můžeme číst a při čtení bádat
Pomáháme školám k úspěchu
Hana Matulová: Svět čísel a souvislostí aneb Co a proč číst v matematice
Pomáháme školám k úspěchu
Očima Hany Košťálové: Pedagogové jako lídři reformy vzdělávání – 3. část
Pomáháme školám k úspěchu
Čtenářství v hodinách angličtiny a jak nasměrovat žáky ke čtení pro potěšení
Pomáháme školám k úspěchu
Štěpánka Dekastellová z 8. ZŠ Most: Jak na kritickou gramotnost v přírodopisu
Pomáháme školám k úspěchu
Dřív byl v centru dění učitel, dneska žák, říká učitelka Pavlína Rosická
Pomáháme školám k úspěchu
Učitelé učí, na co jsou zvyklí. Pomůže jim spíš podpora než proškrtání osnov, říká inovátor dějepisu
Pomáháme školám k úspěchu
Ivo Mikulášek ze ZŠ Dobronín: Učitel musí mít otevřené oči a volné ruce
Pomáháme školám k úspěchu
Dlouhodobé cíle a možnosti jejich sledování ve výuce dějepisu podle Jakuba Neubauera
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION