Začali jsme se tedy scházet se spolužáky a společně jsme si vytvářeli myšlenkové mapy a diskutovali jsme nad různými tématy. Zprvu jsem měl z nadcházející zkoušky strach, ale po prvním týdnu opakování jsem si uvědomil, že to jde vlastně celkem dobře, jelikož naše studijní skupinka byla opravdu činná. Učili jsme se v podstatě všude, kde to jen šlo. Ale asi nejvíc času jsme trávili v parku a ve školní knihovně.Poslední měsíc před zkouškou jsem však samozřejmě nestrávil pouze přípravou na zkoušky, ale také ostatními úkoly, mezi něž patřila i naše skupinová prezentace, o které jsem se zmiňoval v mém předešlém příspěvku. Tato prezentace byla založena na našem skupinovém výzkumu v Londýně, konkrétně na téma „Death in London“. K samotné prezentaci jsme si také připravili opravdu povedenou třídní aktivitu, za kterou jsme byli odměněni obrovským potleskem, a myslím, že na ni studenti našeho semináře jen tak nezapomenou.Mimo školní aktivity jsem se také věnoval svým koníčkům. Jsem členem zdejší pokrové komunity. Pořádáme pravidelné turnaje, kde sbíráme body a na konci každého hráčského období se devět hráčů s nejvíce body kvalifikuje do okresního kola, ze kterého je poté možnost postoupit do kola národního, což už se dá považovat za opravdový úspěch. Pořádáme také charitativní turnaje, které jsem minulý měsíc organizoval já sám. Jelikož mám zkušenosti z doby, kdy jsem pracoval v kasinu, tak se vždy starám o pohodlný průběh turnajů, za což mi jsou hráči vděční a obecně mi to přispívá k zlepšování vztahů s místními.Také zde stále aktivně působím jako kouzelník. Mám pravidelná představení v místní hospůdce. Měl jsem to štěstí, že se do Bathu přistěhoval jeden z nejlepších anglických kouzelníků. Scházíme se tedy a diskutujeme nad různými karetními či mincovními manipulacemi a kouzly. To se však v druhém ročníku mého studia pravděpodobně změní, jelikož budu mnohem víc časově limitován. I přesto se ale pokusím věnovat mému koníčku i nadále, byť ne v tak velké míře jako doposud.Do druhého ročníku jsem si vybral velmi zajímavé předměty jako „Third Reich“, Great War“ a „Witchcraft“. Také budu mít povinný core history module. Jako poslední „předmět“, nebo spíše možnost, jsem si vybral tzv. Open Module. Budu si muset najít práci a získávat cenné pracovní zkušenosti. Asi nejvíc se těším na předmět „Čarodějnictví“, které každý zúčastněný student hodnotí jako vynikající. Nyní mi tedy nezbývá nic jiného než si užít zasloužené prázdniny a na konci září se opět vrátit do Bathu a vrhnout se do nových dobrodružství, která mi osud připravil. Loučím se s vámi a těším se na další příspěvek do mého blogu, kde se s vámi podělím o nové zážitky a poznatky.Mějte se zatím pohodově.
2024 © THE KELLNER FAMILY FOUNDATION